E-shop: +420 602 588 148 Brno: +420 601 346 518, +420 725 453 092 Praha: +420 602 180 614
Otevírací doba: Po-Pá: 9:00 - 18:00, So: 9:00 - 14:00

Často kladené otázky

Jste český nebo slovenský obchod?

Jsme obchod se sídlem v České republice. Pro naše slovenské zákazníky jsme zřídili čistě SK verzi e-shopu:

www.bonmoto.sk

Zde je možnost krom jazyka vidět změnu i EUR cenách. Navíc objednávka z tohoto eshopu je přímo nutná při nákupu na firmu se sídlem na Slovensku.

Objednávám více kusů zboží, mohu požádat o slevu?

V našem věrnostním programu je možné dostat se k mnohdy zajímavým slevám z původní ceny, které poskytujeme na většinu značek. Samozřejmě Vám rádi vyjdeme vstříc touto cestou a zřídíme Vám zdarma věrnostní kartu. Jako bonus se Vám ukládají účtenky na kartu a máte je tak zálohované, pokud budou v budoucnu potřeba. Náš obchod ale bohužel jinak nenabízí žádnou formu slevy odvíjející se od počtu kusů v objednávce nebo od částky za nákup. Pro více informací je vždy dobré se zeptat prodejce či podpory na probíhající či připravované akce.

Mohu podarovat své blízké dárkovým poukazem nebo slevovým kódem?

V prvé řadě, vše nejlepší oslavenci. Ano, u nás lze zakoupit dárkové poukazy přímo zde.

Na výběr máte formu poukazu, elektronická přijde do pár minut na email a papírovou lze vyzvednout nebo nechat si zaslat dopravcem. Dále lze vybírat i z přednastavených cen, ty jsou potřeba při platbě kartou online a systém už je na jejich cenu nastaven. Libovolná hodnota poukazu je další možností. Částka, na kterou chcete poukaz libovolné hodnoty vystavit, ať už elektronický nebo papírový, se pak píše do poznámky v objednávce hned vedle fakturační adresy. Poukaz libovolné hodnoty není nijak omezen.

Jak se dá platit na prodejnách a na e-shopu?

Na prodejnách je to jednoduché. Přijímáme hotovost v CZK i EUR a platební kartou VISA, Mastercard, Maestro. Samozřejmostí je také platba případným dárkovým poukazem.

E-shop objednávku pak můžete zaplatit platbou online, bankovním převodem, či si ji nechat zaslat na dobírku. Rovněž zde lze uplatit dárkové poukazy, jejich číslo napište do poznámky v objednávce. U tohoto použití poukazy ovšem nelze platit online a je třeba zadat bankovní převod a upozornit e-shop, pokud chcete podklady k okamžité platbě po odečtení částky poukazu.

Pomůžete mi s výběrem?

Mile rádi. Stačí nám napsat zde na stránkách na chat, který je náš primární komunikační kanál v reálném čase. Další možnost je nám zavolat na brněnskou prodejnu, kde sídlí naše podpora pro zákazníky. Volat i psát můžete vždy od 9:00 do 21:00 každý den. Podpora pro zákazníky: +420 601 346 518

Mohu provést rezervaci zboží?

Vámi vybrané zboží si, prosím, vložte do košíku a zvolte vyzvednutí na jedné z prodejen. Rádi ho pro Vás podržíme celé 2 týdny. Pokud je třeba delší lhůty, stačí nám zavolat a domluvit se se na vhodném datu vyzvednutí, či ho napsat do poznámky. Po tuto dobu bude z naší strany čilý informační tok primárně emailovou formou ohledně přijetí objednávky a jejím stavu.

Zaplatíme stejně na e-shopu, jako na kamenné prodejně?

Ano, naše ceny jsou stejné pro prodejny i e-shop. Na prodejnách jsou rovněž i platební terminály nastaveny na EUR, čili ani banka Vám rozdíl neudělá. Pokud byste našli jinou cenu, například z důvodu právě probíhajícího přeceňování zboží, můžete si být jistí, že e-shop cena je platná vždy a na pokladně po Vás jinou chtít nebudeme.

 

Našli jsme lepší cenu, jste schopni obchodům konkurovat?

S radostí se podíváme na konkurenci, zkontrolujeme stav jejich skladů a možnosti našich dodavatelů, abychom Vám nabídli lepší cenu. Bohužel, pokud jde o poslední kusy, nelze vymyslet nic lepšího, než případnou slevu na věrnostní kartě.

Po dlouhé cestě k Vám jsme vyprahlí a znaveni, postaráte se o nás?

Ale určitě. Po Vašem příjezdu Vás uvítá usměvavý a přívětivý personál, který Vám nabídne nealkoholické nápoje a možnost občerstvení. Posadit se můžete na mnoha místech uvnitř i venku a Vaše vybavení bude v bezpečí v našich úložných schránkách.

Jak mohu vyřídit reklamaci?

Samozřejmě dáváme Vám na zboží zakoupené u nás 2 roky záruku, pokud se jedná o nové zboží I. jakosti. Tj. veškeré zboží, které nemá v názvu jasně uvedeno II. jakost nebo POUŽITÉ.

Reklamaci lze zadat na našich prodejnách, kde s Vámi reklamační technik sepíše reklamační list, nebo nám můžete zboží zaslat přímo na brněnskou prodejnu Bonmoto, Heršpická 800/6a, 639 00, Brno. Balení necháme na Vás, ale řádně zabalený kvádrový balík se k nám dostane nejbezpečněji. Do balíku prosím přiložte i krátký úvodní dopis, kde v krátkosti popíšete závadu a Vámi navrhované řešení reklamace. Mějte prosím na paměti, že reklamace se ve valné většině vyřizují přímo u výrobce a měsíční reklamační lhůta bývá z pravidla zcela vyplněna.

Výměna a vrácení zboží. Jak to probíhá?

V případě výměny či vrácení máte 14 dní na zaslání zboží zpět. Do této lhůty se nepočítá cesta a tak máte plné 2 týdny na rozhodnutí. Pokud je vrácení či výměna na místě, využijte náš Formulář vrácení/výměny zboží. Nachází se přímo zde, nebo je vždy součástí objednávky ve fyzické formě.

Formulář Žádost o výměnu zboží ke stažení

Kde máte prodejny a jaké jsou jejich otevírací doby?

Najdete nás v Brně a v Praze, přičemž větší výběr nabízí brněnská prodejna na adrese Heršpická 800/6a, 639 00 Brno. V Praze nás najdete na adrese Vídeňská 362, 252 42 Vestec.

V Brně i Praze jsme pro vás

PO 9:00–19:00*
SO 9:00–16:00*
NE zavřeno**

*otevírací doba se posouvá se sezonou. Mimo sezonu jsme zkráceni od pondělí do pátku 9:00-18:00, v sobotu 9:00-14:00. Děkujeme, že myslíte na naše zdraví a nákup si užíváte v zodpovědně vyhrazené době pro zkoušení věcí a věříte, že mimo vyhrazený čas nemáme v práci o víkendu co dělat. Venku je tak pěkně a naprostá většina naší chuti do práce a znalostí pramení z lásky ke strojům a jízdy na nich.

**v neděli je až na velmi výjimečné akce obchod uzavřen. Pro informace ohledně plánovaných akcí je samozřejmě nejlepší registrace na našem eshopu či sledování sociálních sítí.

Dá se zboží z Vašeho e-shopu vyzkoušet?

S radostí Vám připravíme vybavení na vyzkoušení na jedné z našich prodejen. Vše si můžete vyzkoušet a celé je to naprosto nezávazné. Doporučuje se i konzultace s kolegy na prodejně ohledně jistoty správně zvolené velikosti a dobrého padnutí výbavy. Nebojte se nás, v první řadě jsme motorkáři a naší prioritou je přání zákazníka a předání zkušeností, pokud o ně projevíte zájem. Pokud není zboží na Vámi vybrané prodejně, nic se neděje. Dopravce PPL mezi prodejnami a skladem využíváme každý den a maximálně do 3 dnů po objednání je pro Vás zboží na prodejně připraveno.

Dá se u Vás nakoupit na firmu?

Ano, nákup na firmu je možný. Stačí vybrat příslušný e-shop, www.bonmoto.cz nebo www.bonmoto.sk a v objednávce zatrhnout pole Nákup na firmu. Samozřejmě se při tom držíme našich obchodních podmínek.

Jak se mohu změřit, aby mi výbava a oblečení dobře padlo?

Výběr správné velikosti je výsledek mnoha měření, v drtivé většině si zde nevystačíme s výškou a váhou. Nejčastěji pro výběr výbavy budete potřebovat obvodové míry hlavy, hrudi, pasu a boků. Dále pak délky zad, rukou a chodidla. Pokud si se změřením nevíte rady, zavolejte nám na hot-line podporu +420 601 346 518

A protože obraz vydá za tisíc slov, můžete využít náš Youtube kanál, kde se nachází asistenční videa k výběru vybavení. Like, odběr a zvoneček jistě potěší, děkujeme.

Mám potřebu napsat o Vás recenzi. Mohu někam, kde je to relevantní?

Jste naprosto ohromeni výběrem a znalostí personálu? Nebo naopak nebyl náš nejlepší den, zboží nebylo skladem nebo přišlo pozdě? Máme rádi recenze.

Ty pozitivní a i ty negativní, které, ruku na srdce, jsme za těch 20+ let také pár schytali. Je samozřejmé, proč máme rádi ty pozitivní. Ujišťují nás, že svou práci děláme dobře, že vše klape u my můžeme spokojeně spát. Ty negativní ale máme rádi, protože nám ukazují kde a v čem se lze zdokonalit a jak být ještě lepším obchodem a Vaším stabilním partnerem na poli motovybavení.

Jako nejsledovanější se jeví českéslovenské Heureka recence. A dále pak přímo Google recenze firmy. Na těchto místech je možné zanechat recenzi na nás. Prosím, zanechte nám pár řádek a pověste světu, kdo jsme a jak jste s námi spokojeni.

Jak mohu ověřit skladovost zboží?

Na našem českém e-shopu je to jednoduché. Stačí vybrat zboží, plně rozkliknout jeho kartu a vpravo, hned vedle jeho produktové fotografie sledovat jeho skladovost. V případě výběru zboží s více možnostmi velikostí je ještě třeba najet kurzorem na požadovanou velikost. V mobilní verzi e-shopu je nutné na velikost kliknout.

Slovenský e-shop to má, bohužel, trochu složitější. Zobrazuje totiž skladem zboží na obou našich prodejnách, bez detailu prodejny. Pokud je potřeba k odeslání na SK transfer mezi prodejnami, prodlouží se dodání o plné 3 dny.

Co když není zboží skladem?

Může se stát, že zboží není skladem. V tom případě pravděpodobně dokážeme zjistit datum, kdy by u nás mohlo být od dodavatele či od výrobce. Stačí se obrátit na naše komunikační linky a datum zjistíme. Pokud však zboží není u dodavatele ani výrobce a rovněž chybí datum naskladnění, nezbývá ani nám nic jiného, než počkat na vyjádření výrobce ohledně data výroby nových kusů.

Mohu si objednat na jakoukoliv pobočku jeden či více kusů zboží?

Je již u nás za ta léta běžnou praxí, že si můžete objednat více kusů zboží z naší nabídky na libovolnou prodejnu a pohodlně si zde zboží vyzkoušet. Mile rádi pro Vás připravíme, na základě Vaší objednávky vytvořené na e-shopu, více velikostí a modelů, ať je z čeho vybírat. Nemusíte se ničeho obávat, pokud Vám zboží nesedne, nemusíte si ho brát. Hezky si ho uklidíme do skladu, nebo zašleme zpět na výchozí prodejnu. Pro Vás se ale nic nemění, objednávka je nezávazná a v nepadnoucím oblečení Vás ani odjet nenecháme.

 

Máte nákup na splátky?

Nákup na splátky u nás v současné době není možný.

 

Doprava zdarma

při objednávce nad 1 000 Kč

Dostupnost produktů

více než 100 000 položek skladem

Stabilní postavení na trhu

přes 20 let zkušeností na trhu

9-21h na chatu a hotline lince

100% péče o zákazníky

Lídři v novinkách a inovacích

velký výběr produktů

Rychlost doručení

Při objednání do 12h v ten den odesíláme

Férové ceny

Akce, slevy, výprodeje

100% | 101 Underground Riders | ABUS | ACEBIKES | Acerbis | ADIDAS | AGV | AIRMAN | Airoh | Akrapovič | Alfa Romeo | ALPHA TAURI | Alpine | Alpinestars | Aprilia | Arai | ATHENA | Autosol | AYRTON | BEELINE | BELL | BELRAY | BERING | BIKE-IT | BMW Motorrad | Bosch | BREMBO | BROGER | BS-BATTERY | BÜSE | Cardo | Cassida | CASTROL | CELLY | CL BRAKES | Clover | Collonil | CYBER GEAR | Dainese | Dakar | Daytona | DEI DESIGN ENGINEERING | DOMINO | Ducati | Dunlop | Evolution | F1 | Ferrari | Fixed | Flosser | FLY RACING | Forma | FOX | Furygan | GAERNE | GMS | GP Racing Apparel | GT3 PRO | Guns | HELD | HELITE | HIFLO | HJC | Honda | HUSKY | Icon | Intense | Interphone | IXON | iXS | Jeep | JMC | JMP | JMT | JUMBO | KAPPA | Kawasaki | KELLERMANN | Kenny | KettenMax | KNOX | KOVIX | Kriega | KTM | LEAR CHEMICAL RESEARCH | Lindstrands | Liqui Moly | LS2 | LV8 | MAISTO | MBW | McLaren | Meatfly | Mercedes | MIW | MOBIUS | MOTION STUFF | Moto Guzzi | Motohadry | Motohouse | Motorex | MOTUL | MTZ | Muc-Off | NanoConcept | NEXX | NG | NGK | Nissin | NOCO | Nolan | Nostalgic Art | Oakley | Oxford | PANDO MOTO | Parts Europe | PAX MOTIVE | PEAK DESIGN | Pitcha | PMJ | POLISPORT | Porsche | Progrip | Pull-in | QTECH | Quad Lock | R-TECH | Rapide | RDB | REBELHORN | REDBULL | REDBULL SPECT | REDLINE | Renthal | Restless | REV´IT! | Riday | Ride and Roll Krew | RST | Rusty Pistons | S100 | Schuberth | Scorpion | Scott | SENA | Shad | SHARK | Shoei | Sidi | SIXS | SKF | Smell of Life | Smell Well | SNAP industries | SP Connect | SPARK | SPIDI | SW MOTECH | TCX | TecMate | The Roses | Thor | TRILOBITE | TRIUMPH | TUCANO URBANO | Unpass | USWE | ValterMoto | Vector | Vespa | VR46 | WAYGOM | X-lite | Xiaomi | Xzone | YAKUZA | Yamaha | YUASA | Zandona

Novinky na e-mail

Chcete dostávat aktuální informace o slevách, akcích a výhodách na Váš e-mail? Stačí jen vyplnit svůj e-mail.

Heršpická 6
639 00 Brno

E-shop
Objednávky: +420 602 588 148
E-mail: [email protected]

Prodejna
Telefon: +420 601 346 518, +420 725 453 092
E-mail: [email protected]

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00 - 18:00
So: 9:00 - 14:00

Vídeňská 362
252 50 Praha - Západ, Vestec
Telefon: +420 727 955 165
E-mail: [email protected]

Otevírací doba
Po-Pá: 9:00 - 18:00
So: 9:00 - 14:00